Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chłopice
  
29-04-2024, Poniedziałek, 02:46


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Sekretarza Gminy
Treść ARCHIWALNA !

(Informacja o wynikach zakończonego naboru znajduje się poniżej treści niniejszego ogłoszenia w pliku do pobrania)

 

WÓJT GMINY CHŁOPICE

 

ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze „Sekretarza Gminy”

w Urzędzie Gminy Chłopice

 

I.   Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice, Chłopice 149A

 

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Zgodnie z regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Chłopice stanowisko Sekretarza Gminy jest stanowiskiem samodzielnym i bezpośrednio podlega Wójtowi Gminy.

 

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem.

 

Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      wykształcenie wyższe magisterskie;

3)      co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w tych jednostkach;

4)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5)      niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)      nieposzlakowana opinia;

7)      stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy;

8)      wiedza w zakresie: funkcjonowania administracji publicznej, ustroju samorządu terytorialnego i postępowania administracyjnego,

 

Wymagania dodatkowe:  

1)      dobra znajomość specyfiki Gminy Chłopice;

2)      doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;

3)      umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z interesantami. 

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

1)      organizowanie pracy Urzędu oraz koordynowanie i kontrola działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;

2)      opracowywanie projektów Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;

3)      zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie;

4)      prowadzenie spraw organizacyjnych i obsługa kancelaryjno - biurowa związana z działalnością Rady Gminy, Przewodniczącego Rady Gminy i Komisji Rady Gminy;

5)      zapewnienie przygotowywania projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Gminy;

6)      zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego na terenie gminy oraz w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego;

7)      prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników Urzędu Gminy;

8)      organizowanie współdziałania z jednostkami organizacyjnymi Gminy i z sołectwami;

9)      koordynacja zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu  RP, Prezydenta RP, Rady Gminy, Parlamentu Europejskiego, organów samorządu mieszkańców;

10)  koordynacja działań związanych z przynależnością Gminy do związków, stowarzyszeń i innych organizacji;

11)  wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta.  

 

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne.   

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

3)      poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;

4)      kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy;

5)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

6)      oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy;

7)      podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)      oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., Nr  223, poz. 1458 z późn zm.)”

 

VI. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia:

28 kwietnia 2011 r. do godz. 9.00

na adres: Urząd Gminy Chłopice, 37-561 Chłopice, Chłopice 149A, pok. 12

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy”.  

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

VII. Inne informacje.

1)      nabór na stanowisko urzędnicze przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Chłopice,

2)      nabór odbędzie się w dwóch etapach:

-        I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,

-        II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej;

3)      lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy http://bip.chlopice.pl/ w dniu 28 kwietnia 2011 r. Kandydaci zostaną także powiadomieni indywidualnie o zakwalifikowaniu do II etapu naboru;

4)      II etap naboru – test i rozmowa kwalifikacyjna – odbędzie się w dniu 29 kwietnia 2011 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Chłopice;

5)      z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Chłopice oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej:  http://bip.chlopice.pl/  w zakładce „/Nabór na wolne stanowiska pracy”;

6)      dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16-624 00 00.

 

Wójt Gminy Chłopice                       

/-/  Andrzej Czyż                             

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. 2011-04-28-Lista_kandydatow_zakwalifikowanych_do_II_etapu_naboru_na_stanow_Sekretarza_Gminy.pdfPlik PDF 18.17 Kb
2. 2011-04-29-informacja_o_wynikach_naboru_na_stanowisko_Sekretarza_Gminy.pdfPlik PDF 137.48 Kb
3. Zarzadzenie_w_sprawie_naboru_na_sekretarza_i_powolania_komisji.pdfPlik PDF 33.12 Kb
Autor:
Data: 2011-04-14 14:46:00
Udostępnił: Mirosław Buczko
Data: 2011-04-14 15:36:21
Modyfikował(a): Mirosław Buczko
Data: 2011-05-02 16:24:24

Rejestr zmian


Urząd Gminy Chłopice
Chłopice 149a
37-561 Chłopice
tel. (0-16) 6222422
email: urzad@chlopice.regiony.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl